Õppeprotsess digiajastul on Tuleviku Õpetaja koolitusprogrammi koolitus, mis on välja töötatud Hariduse Infotehnoloogia Sihtasutuse (HITSA) Innovatsioonikeskuse poolt. Koolituse sihtgrupiks on erinevatel haridustasemetel töötavad õpetajad ja õppejõud, koolijuhid ja teised haridusvaldkonna spetsialistid.
Suurim erinevus praeguse õppimise ja 10-15 aastat tagasi on info kättesaadavuses. Internetis oleva info põhjal on võimalik õppida kõike, mida soovid. Samas tekib ka küsimus, milllist infot usaldada? See muutus on toonud õppimisse ja õpetamisse uued võimalused ja lähenemised. Õpetaja pole enam peamine info allikas, vaid järjest rohkem suunaja, juhendaja, innustaja, mentor. See tähendab, et ka õppeprotsess digiajastul on muutumas.
Ettevõtjad soovivad töötajaid, kes on loovad, piisavalt iseseisvad, kuid oskavad ka abi küsida, ennastjuhtivad, kuid oskavad ka väga hästi meeskonnas töötada. Meie ülesanne õpetajatena, on toetada laste edukat toimetulekut digiajastul õppides.
Tuleviku Õpetaja koolitusprogrammi koolitusmoodul Õppeprotsess digiajatul käsitleb õppeprotsessi kaasajastamist erinevate digivahenditega. Kõike õpitavat saab koheselt rakendada enda töös.
Koolituse eesmärk
Mooduli maht
akad. t
Auditoorne õpe
akad. t
Iseseisev õpe
akad. t
Nõuded läbimiseks
Moodul loetakse positiivselt läbituks ja väljastatakse sellekohane tunnistus, kui õppija on:
Kursusel kasutatavad õpikeskkonnad
Koolituse läbinud osaleja
Kursuse väljatöötajad
Kursuse väljatöötamist toetasid
Eeldused koolituse läbimiseks
Õppijate hinnangud koolitajale
Koolitaja portfoolio
Telli koolitus
Koolituspäev oli tihe, aga hästi jälgitav, mitte liialt kiirustav.Praktilistest tegevustest on alati kasu: saad midagi konkreetset, praktilist, kasutatavat. Mõlemad vaadeldavad keskkonad on kasutatavad igapäevatöös. Hea.
Ka arutlusteemad olid asjakohased, arendavad, iseenda mõtetega haakuvad. Tõdemus: meil on toredad kaaslased, kellega on hea koos tööd teha.
Väga hea kogemus olles samaaegselt õppija, vaatleja ja õpetaja rollis. Annab väga hea ettekujutuse tulevikurollidest, kus me kõik samaaegselt oleme kui õppijad, õpetajad või juhendajad/juhendatavad.
Koolitaja leidis kontakti kõigi õpilastega. Koolitaja on väga kannatlik ja abivalmis.