Infotehnoloogia ja koostöö
Infotehnoloogia ja koostöö on Digialguse koolitusprogrammi koolitus, mis on välja töötatud Hariduse Infotehnoloogia Sihtasutuse (HITSA) poolt. Koolituse sihtgrupiks on lasteaia- ja algklassiõpetajatele, kes teevad alles esimesi samme digiseadmete kasutamisel õppetöös.
Lisaks vahetule suhtlusele lapse ja lapsevanemaga, suhtleme järjest rohkem elektroonilisi kanaleid ja vahendeid kasutades. Kõiki lapsevanemaid on raske ühte kohta mingiks ajaks kokku saada. Sellel koolitusel vaatame kuidas kasutada erinevaid digikeskkondi koostöö tegemiseks nii, et osapooled ei pea samal ajal koos tegutsema.
Koolitusel on Sul hea võimalus tutvuda ja läbi proovida digiajastu töövahendid ning need hiljem oma töös kasutusele võtta. Tule osale koolitusel Infotehnoloogia ja koostöö tellides selle sisekoolitusena enda lasteaeda või osaledes kalendrikoolitustel.
Infotehnoloogia ja koostöö koolitus on õpetajatele tasuta.
Koolituse eesmärk
- Koolituse Infotehnoloogia ja koostöö eesmärgiks on tutvustada lasteaia- ja klassiõpetajatele veebipõhiseid vahendeid, mis hõlbustavad koostööd kolleegide ja lastevanematega.
Mooduli maht
akad. t
Auditoorne õpe
akad. t
Iseseisev töö
akad. t
Veebipõhine õpe
akad. t
Nõuded koolituse Infotehnoloogia ja koostöö läbimiseks
Koolitus loetakse positiivselt läbituks ja väljastatakse sellekohane tunnistus, kui õppija on:
- osalenud kontaktpäevadel ning olnud aktiivne ja tulemuslik õppeülesannetega töötamisel;
- on sooritanud iseseisvad tööd vastavalt õpijuhistele ja esitanud need tähtaegselt.
Kursusel kasutatavad õpikeskkonnad
Koolituse läbinud osaleja
- Kohandab internetist leitud loovust ja innovatsiooni toetavaid õpiülesandeid, hindab õppijate õpitulemusi. (ISTE 1.1.2)
- Leiab ja kasutab õppematerjale praktikakogukonna/võrgustiku veebikeskkonnast (ISTE 5.1.2)
- Kasutab interneti otsingusüsteeme ja erinevaid veebipõhiseid infoallikaid, et leida oma valdkonnas ajakohaseid uuringuid (ISTE 5.3.1)
- Kasutab õppetöös veebipõhist õpikeskkonda (vookoguja, blogi, koduleht, Google Drive jne) (ISTE 2.2.2)
- Kasutab digivahendeid andmete kogumiseks, talletamiseks ja korrastamiseks (ISTE 3.4.3)
- Kasutab järjepidevalt erinevaid digitaalseid suhtluskanaleid õppijate, lapsevanemate ja kolleegidega suhtlemiseks (ISTE 3.2.2)
- Panustab kooli, ainevaldkonna või õppekava arengule keskenduva töörühma tegevusse (ISTE 5.4.3)
- Loob veebikeskkonna kasutajakonto ja loob/lisab sinna materjale, kasutab igapäevast tarkvara/ veebikeskkonda/riistvara juhendi abil, kasutab esitlusvahendeid, salvestab/kopeerib faile (ISTE 3.1.1)
- Suunab õppijaid oma kogemuste järjepideval, pikaajalisel ja süsteemsel reflekteerimisel, näiteks isikliku või rühma e-portfoolio (blogi, koduleht) abil. (ISTE 1.3.5)
Kursuse väljatöötajad
Kursuse väljatöötamist toetasid
Eeldused koolituse läbimiseks
Õppijate hinnangud koolitajale
Koolitaja portfoolio
- Tagasiside: Digialgus – Loovuse toetamine tehnoloogia abil (Ristikhein)haldur2016-10-21T21:06:34+03:00
Tagasiside: Digialgus – Loovuse toetamine tehnoloogia abil (Ristikhein)
- Tagasiside: Tuleviku Õpetaja – Õppeprotsess digiajastulhaldur2016-10-21T22:04:24+03:00
Tagasiside: Tuleviku Õpetaja – Õppeprotsess digiajastul
- Tagasiside: Interaktiivne tahvel õppetöös – fookuses Prometheanhaldur2016-10-21T21:51:13+03:00
Tagasiside: Interaktiivne tahvel õppetöös – fookuses Promethean
- Tagasiside: Digialgus – Loovuse toetamine tehnoloogia abilhaldur2016-10-21T22:05:12+03:00
Tagasiside: Digialgus – Loovuse toetamine tehnoloogia abil
- Tagasiside: Digialgus – Õpetaja loob ja jagabhaldur2016-10-21T21:53:18+03:00
Tagasiside: Digialgus – Õpetaja loob ja jagab
- Digiajastu koolijuht – Haridusasutuse digitaristu arendaminehaldur2016-10-21T21:54:09+03:00
Digiajastu koolijuht – Haridusasutuse digitaristu arendamine
Koolituspäev oli tihe, aga hästi jälgitav, mitte liialt kiirustav.Praktilistest tegevustest on alati kasu: saad midagi konkreetset, praktilist, kasutatavat. Mõlemad vaadeldavad keskkonad on kasutatavad igapäevatöös. Hea.
Ka arutlusteemad olid asjakohased, arendavad, iseenda mõtetega haakuvad. Tõdemus: meil on toredad kaaslased, kellega on hea koos tööd teha.
Väga hea kogemus olles samaaegselt õppija, vaatleja ja õpetaja rollis. Annab väga hea ettekujutuse tulevikurollidest, kus me kõik samaaegselt oleme kui õppijad, õpetajad või juhendajad/juhendatavad.
Koolitaja leidis kontakti kõigi õpilastega. Koolitaja on väga kannatlik ja abivalmis.