Koolitus on välja töötatud Hariduse ja Infotehnoloogia sihtasutuse poolt. Koolitusele Interaktiivne tahvel õppetöös on oodatud õpetajad alates lasteaiast kuni kutse- ja kõrgkoolideni.
Koolitus tutvustab Promethean interaktiivse tahvli kasutusvõimalusi õppetöös. Koolitusel uurime, kuidaskasutada erinevaid programme koos tahvliga. Samuti loome õppematerjali interaktiivse tahvliga kaasas oleva tarkvara AvtivInspire abil.
Koolitusel selgitame välja õppijate eelistatud õpistiilid (VARK) ning arutleme selle üle, miks on oluline arvestada õppijate erinevate õpistiilidega. Interkatiivne tahvel annab hea võimaluse arvestada õppijate erinevate õpistiilidega.
Koolituse eesmärk
- Luua võimalus ja toetada õpetajate valmisolekut erinevate interaktiivsete tahvlite kasutamiseks õppetöös.
- Toetada ja juhendada õpetajaid kasutama interaktiivsete tahvlite metoodikat õppetöös lähtuvalt õppija õpistiilist.
- Toetada õpetajaid looma õppematerjale kasutades interaktiivsete tahvlite võimalusi ja loodud õppematerjale praktiliselt õpilastega läbi viima.
Sihtgrupp
Kõikide haridustasemete õpetajad ja ülikoolide õppejõud.
Koolituse maht
akad. t
Auditoorne õpe
akad. t
Iseseisev õpe
akad. t
Nõuded läbimiseks
Moodul loetakse positiivselt läbituks ja väljastatakse sellekohane tunnistus, kui õppija on:
- osalenud kontaktpäevadel ning olnud aktiivne ja tulemuslik õppeülesannetega töötamisel;
- sooritanud iseseisvad tööd vastavalt õpijuhistele;
- esitanud iseseisvad tööd tähtaegselt;
- reflekteerinud oma õppimist ja oma haridustehnoloogiliste pädevuste arengut vastavalt õpijuhisele.
Kursusel kasutatavad õpikeskkonnad
Koolituse läbinud osaleja
- loob uusi ülesandeid interaktiivse tahvliga kasutamiseks. (ISTE 2 a, 3a)
- Arvestab õpiülesannete loomisel erinevate õpistiilide ning õpilaste võimetega ( ISTE 2c)
- Lähtub õppematerjalide loomisel autoriõigustest (ISTE 4a)
- Tunneb interaktiivse tahvli kasutamise metoodikat, kohandab olemasolevaid õpiülesandeid
Kursuse väljatöötajad
Eeldused koolitusel osalemiseks
Kursuse väljatöötamist toetasid
Õppijate hinnangud koolitajale
Koolitaja portfoolio
- Tagasiside: Digialgus – Loovuse toetamine tehnoloogia abil (Ristikhein)haldur2016-10-21T21:06:34+03:00
Tagasiside: Digialgus – Loovuse toetamine tehnoloogia abil (Ristikhein)
- Tagasiside: Tuleviku Õpetaja – Õppeprotsess digiajastulhaldur2016-10-21T22:04:24+03:00
Tagasiside: Tuleviku Õpetaja – Õppeprotsess digiajastul
- Tagasiside: Interaktiivne tahvel õppetöös – fookuses Prometheanhaldur2016-10-21T21:51:13+03:00
Tagasiside: Interaktiivne tahvel õppetöös – fookuses Promethean
- Tagasiside: Digialgus – Loovuse toetamine tehnoloogia abilhaldur2016-10-21T22:05:12+03:00
Tagasiside: Digialgus – Loovuse toetamine tehnoloogia abil
- Tagasiside: Digialgus – Õpetaja loob ja jagabhaldur2016-10-21T21:53:18+03:00
Tagasiside: Digialgus – Õpetaja loob ja jagab
- Digiajastu koolijuht – Haridusasutuse digitaristu arendaminehaldur2016-10-21T21:54:09+03:00
Digiajastu koolijuht – Haridusasutuse digitaristu arendamine
Koolituspäev oli tihe, aga hästi jälgitav, mitte liialt kiirustav.Praktilistest tegevustest on alati kasu: saad midagi konkreetset, praktilist, kasutatavat. Mõlemad vaadeldavad keskkonad on kasutatavad igapäevatöös. Hea.
Ka arutlusteemad olid asjakohased, arendavad, iseenda mõtetega haakuvad. Tõdemus: meil on toredad kaaslased, kellega on hea koos tööd teha.
Väga hea kogemus olles samaaegselt õppija, vaatleja ja õpetaja rollis. Annab väga hea ettekujutuse tulevikurollidest, kus me kõik samaaegselt oleme kui õppijad, õpetajad või juhendajad/juhendatavad.
Koolitaja leidis kontakti kõigi õpilastega. Koolitaja on väga kannatlik ja abivalmis.