Loovuse toetamine tehnoloogia abil on Digialguse koolitusprogrammi koolitus, mis on välja töötatud Hariduse Infotehnoloogia Sihtasutuse (HITSA) poolt. Koolituse sihtgrupiks on lasteaia- ja algklassiõpetajatele, kes teevad alles esimesi samme digivahendite kasutamisel õppetöös.
Koolitustel jagatakse praktilisi näpunäiteid, kuidas õppetööd põnevamaks ning mängulisemaks muuta. Tehnoloogia annab võimalusi oma loovust ja oskusi veelgi rohkem välja tuua – lapsel on võimalus tehtud tegevusi tagasi võtta ja uuesti proovida – see on laste jaoks loomulik õppimise viis.
Sul on hea võimalus üllatada lapsevanemaid jagades nendega laste poolt tehtud töid hoopis uuel kujul – lapse joonistatud pilt puslena, rääkiv pilt lapse enda häälega, koostatud animatsioon või pildiesitlus muusikaga. Need on mõned võimalused, mida vaatame koolituse käigus. Tule osale koolitusel Loovuse toetamine tehnoloogia abil tellides selle sisekoolitusena enda lasteaeda või osaledes kalendrikoolitustel.
Loovuse toetamine tehnoloogia abil koolitus on õpetajatele tasuta.
Koolituse eesmärk
- Pakkuda ideid, praktilisi lahendusi ja kogemusi pildi ning heli kasutamiseks õppijate loovuse arendamisel
Mooduli maht
akad. t
Auditoorne õpe
akad. t
Iseseisev töö
akad. t
Nõuded läbimiseks
Koolitus loetakse positiivselt läbituks ja väljastatakse sellekohane tunnistus, kui õppija on:
- osalenud kontaktpäevadel ning olnud aktiivne ja tulemuslik õppeülesannetega töötamisel;
- sooritanud iseseivad tööd vastavalt õpijuhistele;
- esitanud iseseisvad tööd tähtaegselt;
Kursusel kasutatavad õpikeskkonnad
Koolituse läbinud osaleja
- leiab ja jagab internetist pilte ja heli arvestades autoriõigusi ja isikuandmete kaitset (ISTE 2.a.);
- loob ja töötleb pilte (fotod, joonistused) veebipõhiste programmidega (ISTE 2.b.);
- kasutab pilte ja helisid erinevate õppematerjalide loomiseks (fotoseeria, esitlus, rääkivad pildid, pusle jne) (ISTE 2.c.);
- rakendab ja analüüsib pildi- ja helimeediumite kasutamist lasteaia/algkooli õppeprotsessis.(ISTE 2.d.).
Kursuse väljatöötajad
Kursuse väljatöötamist toetasid
Eeldused koolituse läbimiseks
digifotoaparaat või mõni muu digitaalne vahend (nutitelefon, tahvelarvuti)
Õppijate hinnangud koolitajale
Koolitaja portfoolio
- Tagasiside: Digialgus – Loovuse toetamine tehnoloogia abil (Ristikhein)haldur2016-10-21T21:06:34+03:00
Tagasiside: Digialgus – Loovuse toetamine tehnoloogia abil (Ristikhein)
- Tagasiside: Tuleviku Õpetaja – Õppeprotsess digiajastulhaldur2016-10-21T22:04:24+03:00
Tagasiside: Tuleviku Õpetaja – Õppeprotsess digiajastul
- Tagasiside: Interaktiivne tahvel õppetöös – fookuses Prometheanhaldur2016-10-21T21:51:13+03:00
Tagasiside: Interaktiivne tahvel õppetöös – fookuses Promethean
- Tagasiside: Digialgus – Loovuse toetamine tehnoloogia abilhaldur2016-10-21T22:05:12+03:00
Tagasiside: Digialgus – Loovuse toetamine tehnoloogia abil
- Tagasiside: Digialgus – Õpetaja loob ja jagabhaldur2016-10-21T21:53:18+03:00
Tagasiside: Digialgus – Õpetaja loob ja jagab
- Digiajastu koolijuht – Haridusasutuse digitaristu arendaminehaldur2016-10-21T21:54:09+03:00
Digiajastu koolijuht – Haridusasutuse digitaristu arendamine
Koolituspäev oli tihe, aga hästi jälgitav, mitte liialt kiirustav.Praktilistest tegevustest on alati kasu: saad midagi konkreetset, praktilist, kasutatavat. Mõlemad vaadeldavad keskkonad on kasutatavad igapäevatöös. Hea.
Ka arutlusteemad olid asjakohased, arendavad, iseenda mõtetega haakuvad. Tõdemus: meil on toredad kaaslased, kellega on hea koos tööd teha.
Väga hea kogemus olles samaaegselt õppija, vaatleja ja õpetaja rollis. Annab väga hea ettekujutuse tulevikurollidest, kus me kõik samaaegselt oleme kui õppijad, õpetajad või juhendajad/juhendatavad.
Koolitaja leidis kontakti kõigi õpilastega. Koolitaja on väga kannatlik ja abivalmis.